Betaalmethoden
– iDeal
– Creditcard: het bedrag zal worden gereserveerd en afgeschreven na verzending van de bestelling.
– Paypal: Het bedrag zal worden gereserveerd en afgeschreven na verzending van de bestelling.
– Bancontact (voorheen Mister Cash): het bedrag zal worden gereserveerd en afgeschreven na verzending van de bestelling.
– Bank overboeking : Het is bij Hs shop mogelijk om je betaling over te boeken naar ons bankrekening. Bij het plaatsen van je bestelling kies je voor de betaaloptie “bankovermaking” hierna ontvangen je van Hs shop een e-mail met de betalingsgegevens en de orderbevestiging van je bestelling op onze website. Nadat de betaling bij ons is binnengekomen en verwerkt (dit kan enkele dagen duren), zal je bestelling verder door ons worden behandeld en verzonden. Wij kunnen geen producten reserveren als de betaling nog niet bij Hs shop is bijgeschreven op het bankrekeningnummer.
Bankgegevens : | ABN AMRO | |
IBAN NL98 ABNA 0891 4936 89 | ||
BIC Code ABNANL2A |
Probleem met betalen:
Oorzaak kan zijn:
– Er is mogelijk een tijdelijke storing bij je bank of creditcardmaatschappij, probeer het later nog eens.
– Betaal eventueel met een andere betaalmethode indien je deze beschikbaar hebt.
– Betaal met een andere browser of device
Bij technische storing:
– iDeal: binnen 3 werkdagen
– Creditcard: de reservering wordt binnen 1 werkdag opgeheven
Bestellen bij Hs shop – In 3 stappen
Zodra een bestelling is gedaan , wordt deze automatisch in ons order/picksysteem verwerkt en verzendklaar gemaakt.
Plaats je artikel(en) in de winkelwagen
Bekijk de winkelmand
Vul je gegevens in
Controleer je bestelling
Reken je bestelling af
Je krijgt hiervan een bevestigingsmail van Hs shop.
Vragen en problemen bij bestellingen Hs shop
– Nog geen account bij Hs shop
Deze kun je tijdens het bestellen aanmaken op onze website
– Probleem bij het bestellen van artikelen
Verwijder je cookies en probeer het daarna nogmaals
– Bestelling geplaatst maar geen bevestigingsmail ontvangen van Hs shop
Staat je bestelling niet meer bij “Bestellingen” in je account en er is nog geen bevestigingsmail binnen gekomen in je mail ? Neem dan contact met ons op.
Is de bestelling niet gelukt betalen wij je automatisch terug.
– Bestelling verdwenen in de winkelmand
Plaats bestelling opnieuw waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan.